ტრენინგ ცენტრი "NB” გიწვევთ 3ds Max-ის შემსწავლელ კურსებზე;
კურსი მოიცავს სამ თვეს. სწავლებისას მსმენელები შეისწავლიან:
პირველი თვე
3Ds Max პროგრამის ინტერფეისი, ობიექტების შექმნა, ზომის ერთეულების განსაზღვრა, მასშტაბირება. ობიექტების კლონირება, დაჯგუფება, მიბმა და გათანაბრება. კოორდინატების სისტემა, ობიექტების მონიშვნა და ცენტრის განსაზღვრა. პოლიგონებით მოდელირება Editable Poly:
** Extrude (გამოწევა)
** Outline (გარეკონტური)
** Insert (ჩასმა)
** Attach (გამთლიანება)
** Detach (გამოყოფა)
** Bevel. Insert verte (წერტილის დამატება)
** Weld (შეერთება)
** Connect (შეერთება)
** Slice plane (სიბრტყით გაჭრა)
** Cut (ამოჭრა) Quick Slice
** Chamfer (დაქანება)
** Bridge (ხიდი)
** Cap (გადახურვა)
** რთული ობიექტების შექმნა
** დეფორმირების მოდიფიკატორები: Bend (მოღუნვა); Displace (გადაადგილება); Mirror (სარკე); Noise (ხმაური); Push (გამოგდება); Relax (მოდუნება); Ripple (ტალღოვანება); Shell (ქერქი); Skew (გადახრა); Stretch (გაჭიმვა); Taper (წაწვრილება); Wave (ტალღა); Twist (დაგრეხა); Spherify (სფეროსებული); Squeeze (გამოწურვა)
** მობრუნების ზედაპირების შექმნა Lathe, Splines, ხაზობრივი მოდელირება, ხაზობრივი პრიმიტივები, ავეჯის, ინტერიერისა და ექსტერიერის მოდელირება.
მასალების რედაქტორი- ფანჯარა Material Editor. სტანდარტული ტიპის მატერიალები.
მატერიალების შექმნა. ძირითადი და დამატებითი პარამეტრები. მოდიფიკატორი UVW Map. ტექსტურის გასწორება gizmo. სცენის განათება. სინათლის წყაროს სცენაზე განთავსების წესები. სინათლის დამოკიდებულება და ჩრდილები. კამერასთან მუშაობა. სცენის ვიზუალიზაცია. ანიმაციის საფუძვლები. დროის კონფიგურაცია, ანიმაციის კონტროლიორები, ანიმაციის შექმნა და ვიდეოს სახით შენახვა.
3ds Max -ის I დონეზე შეისწავლით - სხვადასხვა სამგანზომილებიანი ობიექტების მოდელირებას, განათებას შუქ-ჩრდილების ეფექტებით და კამერასთან მუშაობას, აგრეთვე, მოდელირების საფუძვლებს ინტერიერის და არქიტექტურული დიზაინისთვის.
მეორე თვე
ვიზუალიზაცია, რენდერი - VRay Render:
** ვიზუალიზაციის შიდა ალგორითმი VRay პარამეტრების დაყენება
** VRay მასალების შექმნა: მინა, კერამიკა, ნიკელი, სარკე, ხე, ლითონი, ფილა, აგური
** რთული VRay ტექსტურების შემოტანა და პარამეტრების დაყენება
** VRayFur ხალიჩის და თმის შექმნა
** გარემოს არეკვლა HDRI პარამეტრების ცვლილება
** ვიზუალიზაცია Indirect Illumination. Irradiance map
** განათების და ჩრდილის პარამეტრები VRay light, VRay Shadows
** მზის განათება VRaySun
** VRayIES პარამეტრების დაყენება
** VrayPhysicalCamera კამერის პარამეტრების დაყენება. კამერის ანიმაცია
** გარემოს და კამერის ერთმანეთთან შეთავსება. რენდერი
3ds Max -ის II დონეზე შეისწავლით - Vray Render პლაგინით ვიზუალიზაციას და 3D მოდილისაგან რეალისტური ფოტოსურათის მიღებას. Vray Render დღეისათვის ყველაზე საუკეთესო პროგრამაა არქიტექტურული ვიზუალიზაციისათვის და ფართოდ გამოიყენება ინტერიერის და ექსტერიერის დიზაინისათვის. შეისწავლით სწრაფი და ხარისხიანი ვიზუალიზაციის პარამეტრების დაყენებას. ექსპოზიციის მართვას, რთული ტექსტურების გამოყენებას და მართვას, გლობალური განათების საშუალებებს, სფერისებური, ბრტყელი, სტანდარტული, მზის განათების მოდელირებას.
მესამე თვე
III დონე - რთული მოდელირება:
** VrayProxy მცენარეების შემოტანა. Vray mesh.
** ნაჭრის შექმნა Cloth მოდიფიკატორის დახმარებით. Object Properties.
** რთული მოდელირება, გარემოს მოდელირება.
** ხაზებით მოდელირება, Nurbs - მოდელირება.
** ავტომობილის საბურავის მოდელირება.
** ავტომობილის მოდელირება.
** ადამიანის თავის მოდელირება.
** პერსონაჟის მოდელირება. პერსონაჟის ტექსტურირება.
** განათება. განათება თამაშების დიზაინისთვის.
** ვიზუალიზაცია.
3ds Max -ის III დონეზე შეისწავლით - რთული სამგანზომილებიანი ობიექტების მოდელირებას, განათებას სხვადასხვა შუქ-ჩრდილების ეფექტებით და კამერასთან მუშაობას, რთულ მოდელირებას მოდიფიკატორების გამოყენებით.
IV დონე - ანიმაცია:
ანიმაცია. დროის ინტერვალების დაყენება. კონტროლიორები. იერარქია და კინემატიკა.
პერსონაჟის აღჭურვა ძვლოვანი სისტემით. მოდული Character studio ფიზიკა და დინამიკა. წყალი, ცეცხლი, აფეთქება, ნაწილაკები Particle Flow, რეაქტორი პარამეტრები. ვიდეო მონტაჟი. ფანჯარა Video Post.
ანიმაციის ვიზუალიზაცია.
3ds Max -ის IV დონეზე შეისწავლით - პერსონაჟების და ობიექტების ანიმირების საშუალებებს, წყლის, ცეცხლის, აფეთქების და სხვა ბუნებრივი მოვლენების ეფექტების შექმნის საშუალებებს. ასევე, გაეცნობით ვიდეორგოლების შექმნის საბაზო პრინციპებს.
3ds Max -ის და Vray Render ვიზუალიზაციის კურსი განკუთვნილია, როგორც დამწყებებისთვის, აგრეთვე, მათთვის, ვინც უკვე მუშაობს 3D-გრაფიკაში და სურს თავისი ცოდნის გაღრმავება განახლებულ ვერსიებში 3ds Max (2011, 2012, 2013) პროგრამაში უახლესი ილეთებისა, მეთოდების და ეფექტების შესწავლა.
ტესტირების შემდეგ გაიცემა ორენოვანი სერთიფიკატი.
თითო თვის ინდივიდუალური მეცადინეობის ღირებულება შეადგენს 250 ლარს
Adobe After Effects-ის შესასწავლ ტრენინგზე.
1. ინტერფეისი, გაცნობითი პროექტი ( პროგრამაში ნავიგაცია).
2. პროექტის, კომპოზიციის, ეფექტების და სხვა ფანჯრები.
3. მასალის იმპორტი და ორგანიზება პროექტის ფანჯარაში.
4. მასალის ფანჯარა (fOOTAGE WINDOW), ფენების ფანჯარა (lAYER WINDOW).
5. ვიდეოფაილებთან მუშაობა.
6. ფაილების განთავსება ტაიმლაინზე , სტეკინგი (თანმიმდევრობა), ფენების თვისებები. (lAYER PROPERTIES).
7. ტაიმლაინი. ანიმაცია, ინტერპოლაცია (KEYFRAMEING).
8. შუალედური ანიმაცია და მისი სხვადასხვაობა. (LINEAR, BEZIER, ROVING).
9. ანიმაცია გრაფიკულ რედაქტორში. (GRAPH EDITOR)
10. პრეკომპოზიცია და ნესტინგი.
11. ფერების კორექცია, მარეგულირებული ფენა (ADJUSTMENT LAYER).
12. ეფექტების გამოყენება და აწყობა.
13. ეფექტური მუშაობა კლავიატურით.(KEYBOARD SHORTCUTS).
14. მასკები და ფორმის ფენები.(SHAPE LAYERS).
15. მულტიპლიკაცია (PUPPET TOOL).
16. ხატვა AFTER EFFECTS -ში.
17. სამგანზომილებიან სივრცეში მუშაობა.(3D).
18. კამერა და შუქი.
19. სტაბილიზაცია, ტრეკინგი და როტოსკოპინგი.
20. კომპოზიტინგი და ამოჭრა (KEYING).
21. ხმასთან მუშაობა.
22. TIME REMAP (შენელება, აჩქარება, უკუსვლა, სტოპკადრი).
23. ინტეგრაცია სხვა პროგრამებთან.
24. შვილობილი ფენები და სკრიპტები. (PARENTING AND EXPRESSiOS).
25. რენდერი და კომპრესია.
ღირებულება 300 ლარი.
Adobe Premier proCC
ინტერფეისის მიმოხილვა, მედიაბრაუზერი.
პროექტის, პროგრამის, ეფექტების და სხვა ფანჯრები.
მეტადატა (ინფორმაცია ფაილებზე), ტექსტის ანალიზატორი.
მასალების შემოტანა კომპიუტერში, ტაიმკოდი, მასალის იმპორტი.
ფაილების განთავსება ტაიმლაინზე
ტაიმლაინი და მონტაჟი.
სამონტაჟო ინსტრუმენტების გამოყენება.
ტრანზაქციების დამატება და აწყობა.
ტიტრების რედაქტორი.
ეფექტების დამატება და აწყობა.
კომპოზიტინგი და ანიმაცია.
ხმასთან მუშაობა.
მრავალკამერიანი მონტაჟი.
კადრის შენელება, აჩქარება, უკუსვლა, სტოპკადრი.
მედიალიკი. სხვა პროგრამების გამოყენება პრემიერში.
პროექტის ექსპორტი.
პროექტის DVD დისკზე გამოტანა. (Adobe Encore)
კურსის დასრულების შემდეგ მსმენელს დამოუკიდებლად შეეძლება ფილმების, სარეკლამო რგოლების, ქორწილების და დაბადების დღეების მონტაჟი.
კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა ორენოვანი სერთიფიკატი.
კურსის ხანგრძლივობაა 12 საათი.
კურსის ღირებულება 250ლარი.
საკონტაქტო მონაცემები:მისამართი: თბილისი. თავისუფლების მოედანი. სულხან საბას ქ.1/5
ტელეფონი: 272-87 -87; 214-66-43;(საღამოს) 593 73 70 43
ელ-ფოსტა: birchadze14@rambler.ru
ვებ-გვერდი: www.nbcenter.ge
მიღება წარმოებს წინასწარი ჩაწერით.