სარესტორნო საქმის წარმოება და სერვისის მენეჯერი
რესტორნის წარმოშობისა ისტორია და ობიექტის ტიპები.
რესტორნის მომსახურე პერსონალის სტრუქტურა და მათი მოვალეობები.
მიმტანის სამუშაო აღწერილობა,გარეგნული იერი(dresscode) და მისი მოვალეობები(სტუმრების დახვედრა და მომსახურეობა; ურთიერთობა მომხმარებელთან)
მიმტანების შერჩევა,მიღება და მომზადება.
რა არის მენიუ და მისი ტიპები(კერძების შეთავაზების თანმიმდევრობა)
კერძების სახესხვაობები და მათი მიწოდების თავისებურებანი.
მომსახურების სახეები და სერვირების ტიპები.
სარესტორნო ინვენტარის დანიშნულება და მათი გამოყენება.
მომხმარებელთან ურთიერთობის ერთიანი წესი,სირთულეები და ეთიკის ნორმები.
ბანკეტი,ქორწილი,ქეითერინგი,სხვადასხვა სადღესასწაულო სუფრების მომსახურება.
რესტორნის ბიზნესი-როგორც ერთერთი ეფექტური მიმართულება და მისი წარმატების რამდენიმე ფაქტორი.
მარკეტინგი და გაყიდვები.
კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა ორენოვანი სერთიფიკატი.
მიღებაწარმოებს წინასწარი ჩაწერით.
მისამართი: თბილისი. თავისუფლების მოედანი. სულხან საბასქ.1/5. ეროვნული ბანკის გვერდით.
ღირებულება: ჯგუფში 300 ლარი. ინდივიდუალურად 400 ლარი
ტელეფონები:272- 87 -87; 2 14-66-43;593 73 70 43
ელფოსტა:birchadze12@gmail.com
ვებ-გვერდი: www.nbcenter.ge